خداپرستی

ساخت وبلاگ

انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم برند سازي شخصي در انتخابات جهت کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/i4C6jمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————-
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ در پي درج مطلبي با عنوان يک بام و دو هواي وزارت کشور در روزنامه آرمان سيد سلمان ساماني
 
سخنگوي وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوي اينجانب در راستاي کليات لايحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحيت هاي عمومي
 
اختصاصي داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقليتهاي ديني نيز بيان گرديده است. از اين رو در مطالب اعلامي از سوي اينجانب ثنويتي
 
وجود نداشته و هيچ تناسبي بين تيتر مذکور با توضيحات ذيل اين تيتر به الحاظ ادبي مشاهده نمي شود و بکارگيري اين عبارت صحيح نمي باشد.
 
لذا دستور فرمايند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقيق خبر و اصلاح تيتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاري اقدام نمايند.
 
 
 
بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس


لطفا فيلم مشاور رسانه اي وخبري چگونه بايد براي کانديداي انتخاباتي  عمل کند در آپارات https://www.aparat.com/v/WSbDqمشاهده فرماييد.


 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم براي راي آوردن در انتخابات چه کنيم؟ دکتر مير پاسخ اين سوال را ميدهد در آپارات https://www.aparat.com/v/NcobEمشاهده فرماييد.


 

به عنوان يک استراتژيست و مشاور انتخاباتي توصيه اکيد مي کنم هميشه يادمان باشد . عالم و آنچه در آن‌است و مخصوصا انسان‌هايي که در
 
آن زندگي مي‌کنند نه باخود و نه با ديگري و نه با ماقبل و نه با ماقبل خود و نه….. هرگز برابر نيستند.   جهان يک چيز است و زندگي در اين جهان
 
چيز ديگر. زندگي آن است که ميان انسان‌ها وجود دارد؛ و جهان چيز کاملا ديگري است که به باور مازيار مير ، امروز موضوع بزرگ‌ترين نگراني‌ها و
 
آشکارترين ترديدهاي نسل بشر است پس بسيار بسيار مراقب باشيد.
 
————————————————————————————————————————————————————-
لطفا فيلم ترسيم وتحرير بوم انتخاباتي براي نامزدهاي مجلس توسط دکتر مازيار مير در آپارات https://www.aparat.com/v/N8Sgqمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————–
 
 

مشاورين انتخاباتي

An Outsider in the White House: Jimmy Carter, His Advisors, and the Making of American Foreign Policy

يک خارجي در کاخ سفيد: جيمي کارتر ، مشاوران وي و سياست گذاري سياست خارجي آمريکا

دکتر مازيارمير استراتژيست و مشاور عالي انتخاباتي

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخاباتی,مجلس, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 171 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 16:29

داستان اسباب‌بازي

اولين انيميشن بلند کامپيوتري پيکسار

iamx_k4.jpg

داستان اسباب‌بازي (به انگليسي: Toy Story) اولين انيميشن بلند کامپيوتري پيکسار است. که در سال ???? منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب‌بازي ? (????) و داستان اسباب‌بازي ? (????) ساخته شدند. همچنين داستان اسباب‌بازي ? براي سال ???? (مصادف با ?? خرداد ??) توسط سازندگان تأييد شده. اين فيلم از نگاه انجمن فيلم آمريکا، يکي از ?? فيلم انيميشن برتر جهان است.

داستان

«اندي» پسر بچه‌اي شش ساله است که اسباب بازي‌هايش را خيلي دوست دارد. اما دانستن اين موضوع که اسباب‌بازي‌ها زنده مي‌شوند کمي عجيب به‌نظر مي‌رسد. «وودي»، گاو چراني قديمي و اسباب بازي مورد علاقه? اندي، رهبر تمامي اسباب بازي‌ها در اتاق اندي است. دوستان وودي يک دايناسور، خوک، سگ و سيب زميني هستند. اندي در جشن تولدش، تکاوري فضايي به نام «باز لايت ير» هديه مي‌گيرد و اين اسباب بازي جديد جاي وودي را تا حدي تنگ مي‌کند. حس حسادت وودي منجر به چشم و هم‌چشمي مي‌شود. طي بروز اتفاقاتي وودي و باز سر از خانه? پسر همسايه، «سيد»، درمي‌آورند که از قضا اين پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازي‌ها دارد. وودي و باز بايد هر چه زودتر به خانه? اندي برگردند چون تا چند روز آينده خانواده? اندي قصد اسباب کشي دارد.

صداپيشگان

  • تام هنکس – وودي
  • تيم آلن – باز لايت ير
  • دان ريکلس – آقاي سيب زميني
  • جيم وارني – سگ اسلينکي
  • والاس شاون – رکس
  • جان راتزنبرگر – هام (خوک قلک)

نمايش دوباره

پوستر فيلم‌ها جهت اکران مجدد اکتبر ???? – عبارت روي پوستر: «?» بليت «?» فيلم «?» بعدي

داستان اسباب بازي در ?? نوامبر ???? اکران شد. اما در اکتبر ???? بعد از ?? سال به همراه قسمت دوم اين انيميشن با عنوان داستان اسباب بازي ? روي سيستم جديد سه بعدي رفت.

جوايز آکادمي آني

  • بهترين انيميشن
  • بهترين کارگرداني
  • بهترين موسيقي
  • بهترين تهيه کنندگي
  • بهترين نويسندگي

اين کار در سال ???? نامزد دريافت ? جايزه و برنده‌ي ? جايزه در زمينه‌هاي مختلف از جمله بهترين موسيقي و فيلمنامه شد.

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : داستان,اسباب‌بازی,اولین,انیمیشن,بلند,کامپیوتری,پیکسار, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 145 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:55

خودرو سراتو از ديگر اتوموبيل هاي موفق شرکت خودرو سازي کيا مي باشد که با ورود خود به بازار هاي اصلي کشورهاي مختلف توانست تا فروش خوبي را کسب کند. اين خودرو با داشتن بدنه محکم و قطعات با کيفيت با سرعت جاي خود را در عرصه خودرو سازي پيدا کرد، اما در بازار ايران در صورت بروز اتفاقي براي خودرو به دليل گران قيمت بودن لوازم بدنه افراد ترجيح مي دهند تا از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده کنند.

کيفيت لوازم بدنه استوک سراتو

 خودرو سراتو اتوموبيلي گران قيمت مي باشد که به طور حتم قطعات بدنه آن نيز به همين شکل هستند. اين يکي از دلايلي است که خريداران از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده مي کنند چرا که بسيار به صرفه اقتصادي است.

 کيفيت لوازم بدنه استوک سراتو از مهم ترين نکاتي است که خريداران به آن توجه مي کنند چرا که بدنه خودرو زيبايي آن مي باشد و نه تنها اين اتوموبيل بلکه هر وسيله نقليه اي بدون آن ناقص است، به همين دليل بايد لوازم بدنه استوک سراتو بهترين کيفيت را داشته باشند.

 خريداران بايد لوازم بدنه استوک سراتو را با دقت انتخاب کنند و حتما قبل از خريد بايد مشورت و تحقيق لازم براي قطعه مورد نظر صورت بگيرد تا از خريد محصولات بي کيفيت جلوگيري شود.

 کيفيت و ساختار بسياري از لوازم استوک که توسط مراکز معتبر به فروش مي رسند استاندارد است و کارايي لازم را براي خودرو ايجاد مي کنند.

 لوازم بدنه استوک سراتو در صورت اصل بودن از ساختاري محکم و با دوام برخوردار هستند و همين با کيفيت بودن باعث مي شود تا بتوان سال ها از اين قطعات استوک استفاده کرد.

 معمولا بيشترين دليل خريد لوازم بدنه استوک سراتو داشتن توجيه اقتصادي براي استفاده از اين قطعات مي باشد چرا که قطعات نو با اينکه با کيفيت هستند اما بسيار گران قيمت مي باشند.

قيمت لوازم بدنه سراتو

 لوازم بدنه استوک سراتو مانند بسياري از ديگر محصولات به دليل داشتن مدل هاي مختلف و همچنين کيفيت هاي درجه بندي شده داراي قيمت هاي متفاوتي نيز هستند، البته بيشتر قيمت گذاري ها بر اساس کارايي، سالم بودن و کيفيت انجام مي گيرند.

 خريداران مي توانند با کمي جستجو و پيدا کردن فروشگاه هاي معتبر از قيمت هاي خوبي برخوردار شوند البته بايد قبل از خريد فرد مطمئن شود که فروشگاه معتبر بوده و يا قطعه مورد نظر با کيفيت باشد تا پس از خريد مشکلي پيش نيايد.

vmdj_x13.jpg 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 همچنين در سال هاي اخير فروش لوازم بدنه استوک سراتو به صورت آنلاين هم انجام مي گيرد و اين امکان به خريداران داده شده است تا در هر زمان يا هر مکاني افراد بتوانند لوازم بدنه مورد نياز خود را پيدا کرده و خريداري نمايند.

 همچنين خريد آنلاين باعث مي شود تا از اتلاف زمان و هزينه هاي اضافي جلوگيري به عمل آيد. جدا از آن در  بعضي سايت ها تخفيف هايي ارائه مي شوند در صورتي که فروش حضوري اينگونه نخواهد بود به همين دليل يک محصول مي تواند قيمت هاي متفاوتي داشته باشد.

 هر چند برخي افراد براي خريد لوازم بدنه استوک سراتو ترجيح مي دهند تا به صورت حضوري خريد را انجام دهند، که در اين مواقع بهتر است قبل از خريد به چند فروشگاه سر زده و يک ديد اجمالي از کالاي مورد نظر بدست آورند.

لزوم با کيفيت بودن لوازم بدنه استوک

 بايد توجه کرد بدنه خودرو اصلي ترين محافظ راننده و سرنشينان آن مي باشد به همين دليل رسيدگي به قطعات قسمت بدنه بسيار مهم است. حال اگر آسيبي بر اين قسمت ها برسد بايد به سرعت با يک قطعه با کيفيت جايگزين گردند.

 با توجه به اين مسئله که قيمت بدنه و به خصوص قطعات خودرو بسيار گران مي باشند بنابراين خريد لوازم بدنه استوک سراتو بهترين راه حل مي باشد.

 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 جدا از قيمت، لوازم بدنه استوک سراتو جايگزيني عالي براي قطعات نو مي باشند چرا که کيفيت برخي از آن ها برابر يا نزديک به لوازم نو مي باشند اما قيمتشان خيلي کمتر است. اين مسئله از ديگر دلايل جذب افراد براي خريد لوازم استوک سراتو مي باشد.

 اگر خريداران لوازم بدنه استوک سراتو را اصل و ساخت کره جنوبي تهيه نمايند تا سال ها نگران چيزي نخواهند بود. البته شرکت هاي ديگري نيز ممکن است اين محصولات را توليد کرده باشند اما به کيفيت محصولات کره جنوبي نمي رسند.

 ساختار محکم و با دوام لوازم بدنه استوک سراتو باعث مي شود تا عمر مفيد وسيله نقليه بالا برود و صاحب خودرو را تا مدت ها از دردسر دور نگه مي دارد.

نکاتي مهم براي خريد لوازم بدنه سراتو

 خريداران لوازم بدنه استوک سراتو حتما توجه داشته باشند که قبل از خريد به طور دقيق لوازم را بررسي کنند تا خط خوردگي يا زدگي بر روي آن نباشد. براي مثال وجود مشکلي بر روي درب يا آينه استوک مي تواند ظاهر خودرو را بد جلوه دهد و جلوي زيبايي آن را بگيرد.

 افراد بايد بدون شک و با هيچ ترديدي لوازم مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر تهيه کنند و بر اين مسئله بايد بارها تاکيد شود چرا کوچکترين مشکلي در قطعات مي تواند بزرگترين خرابي ها را بوجود آورد.

 استفاده از محصولات استوک با کيفيت مي توانند آلايندگي خودرو را تا حد قابل ملاحظه اي کاهش دهند و به محيط کمک شاياني کنند.

 اما بر عکس اين موضوع هم مي تواند رخ دهد به اين صورت که استفاده از لوازم بي کيفيت و يا تقلبي باعث مي شوند تا هم محيط زيست و هم سلامت فردي راننده و يا سرنشينان به خطر بيافتد.

 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 افراد بايد هميشه به هولوگرام يا بارکد حک شده بر روي لوازم بدنه استوک سراتو توجه کرده و در صورت لزوم آن را براي اصل يا تقلبي بودن بررسي کنند.

 در خريد هاي اينترنتي حتما بايد به نماد اعتماد توجه داشت و همينطور تصاوير محصول را با دقت بررسي کرد تا مشکل خاصي براي خريدار پيش نيايد.

 همچنين براي اطلاع از قيمت و يا خريد محصولات با کيفيت استوک و نو کيا اسپورتيج شما مي توانيد بر روي ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج کليک کرده و از جديد ترين محصولات با خبر شويد.

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : بررسی,ساختار,لوازم,بدنه,استوک,سراتو, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 14:16

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

وبلاگ مقالات ‏10 مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

 

‏?? مزيت کار در فضاي کار اشتراکي چيست؟ قبل از انتخاب، با بررسي نيازهاي مان بهتر است بهترين فضا را براي کار کردن انتخاب کنيم.

يکي از جذاب­ترين جنبه­‌هاي آغاز کسب و کار شخصي اين است فاصله گرفتن از رقابت‌هاي موجود در محيط کار است.

ديگر ساعت‌­هاي اضافه‌ کاري، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هايي که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روي ميزتان قرار مي‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اينکه در خانه يا حتي يک کافي‌شاپ روي مبل راحتي بنشينيم و کار کنيم شبيه يک رويا به نظر مي­‌رسد.

اما اين سبک از کار کردن چالش­‌هاي خاص خود را دارد.

وقتي که شما در کنار تلويزيون، تخت خواب و خانواده خود هستيد

کار کردن بدون حواس‌پرتي، با تمرکز و انگيزه بالا دشوار است.

در سال­هاي اخير، فضاهاي کار اشتراکي به عنوان گزينه‌­اي موفق براي حل اين مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخيراً، تيمي از محققان يافته‌هاي خود را درباره فضاي کار اشتراکي در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

اين تحقيقات نشان مي‌دهد که بين بازده کارکنان در فضاي کار اشتراکي با کارکنان در فضاهاي سنتي تفاوت‌هاي فاحشي وجود دارد.

با نگاه دقيق‌تري دريافتند که کارکنان فضاي کار اشتراکي هدفمندتر و با تمرکز بيشتري کار مي‌کنند.

اين امر ناشي از احساس تعلق آنها به يک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث مي‌شود افراد براي کار انگيزه بيشتري داشته باشند.

در ادامه به مزيت‌هايي که فضاي کار اشتراکي را از ساير فضاهاي کاري متمايز مي‌کند، اشاره مي‌کنيم:

 

بازدهي بيشتر

معمولاً کارآفرينان مخاطب جدي فضاهاي کار اشتراکي هستند.

ارتباط با افراد مختلف در يک محيط اداري، انرژي مضاعفي براي ادامه کار در هر يک از آنها ايجاد مي‌کند.

طبق نتايج يک تحقيق که در سايت آفيس وايب منتشر شده، يک محيط کاري اشتراکي باعث کارآيي بيشتر در ??% از کارآفرينان، تمرکز بيشتر در ??% از کارآفرينان، و اعتماد به نفس بيشتر در ??% از آنها شده است.

هيجان حضور در يک محيط کاري اشتراکي، جايي که همه افراد به پروژه­‌هاي مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث مي‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقيت به جلو ببريد.

 

جلوگيري از تنهايي

اغلب گفته مي‌­شود که زندگي يک کارآفرين فقط مي­‌تواند يک زندگي همراه با تنهايي باشد.

از طرفي کار کردن به تنهايي مي‌­تواند تاثيرات منفي روي سلامت رواني افراد بگذارد.

ارتباط با ديگران در يک محيط کاري بخش مهمي از زندگي روزانه اکثر مردم را تشکيل مي‌­دهد.

حضور در يک فضاي کار اشتراکي باعث مي‌شود

که شما در کنار افرادي که ذهنيت و سبک زندگي شبيه به شما دارند باشيد.

اين موضوع باعث مي­‌شود شما در حالي‌که روي پروژه خود کار مي‌کنيد

حس اجتماعي بودن و سرزندگي داشته باشيد.

حمايت عاطفي

اگر تا به حال به عنوان مدير يک کسب‌وکار کوچک به خودتان و يا مسيرتان شک کرده‌ايد، بدانيد که تنها نيستيد

با قرار گرفتن در کنار ديگر کارآفرينان، لحظاتي را که دچار ترديد مي­شويد را آسانتر پشت سر مي‌گذاريد.

شما در مسير کاري خود از نظرات و انتقادات آنها نيز مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

 

کاهش هزينه‌ها با امکانات و تيم اجرايي مشترک

هر کسب‌وکاري براي راه‌اندازي و پيشرفت به امکاناتي نياز دارد

که هر کدام از آنها هزينه‌هاي بسياري دارند. مانند: اينترنت پرسرعت، خط‌هاي تلفن مخصوص و تجهيزاتي مانند مبلمان، پرينتر، اسکنر و… .

فضاهاي کار اشتراکي اين امکانات را در فضايي مطلوب در اختيار افراد قرار مي‌دهند.

کسب‌وکارها يا افرادي که در اين فضاها مشغول هستند هزينه ثابتي را پرداخت مي‌کنند

و ديگر لازم نيست دغدغه تجهيزات را داشته باشند.

لازم نيست براي هر کاري محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها ديگر به نيروي خدماتي يا نظافت ساختمان، تعمير و نگهداري وسائل و… فکر نمي‌کنند.

 

شبکه‌سازي

هر فرد يا گروهي که بخواهد در اکوسيستم کاري خود ديده شود مي‌تواند در اين محيط با کارآفرين‌هاي حوزه تخصصي خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌هاي اين افراد مي‌تواند تأثير چشمگيري در موفقيت گروه‌هاي کاري داشته باشد.

افراد فعال و باانگيزه در کنار هم اما مستقل از هم کار مي‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌هاي يکديگر استفاده مي‌کنند.

ايده‌هاي جديد دريافت مي‌کنند و پيشنهادهاي خوب کاري دريافت مي‌کنند يا ارائه مي‌دهند.

اين تعامل‌ها باعث مي‌شوند ديد بازتري به مسير کار داشته باشيد

و درک بهتري از توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان پيدا کنيد.

کار کردن به تنهايي يک مانع ميان شما و افراديست

که مي­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

يکي ديگر از فوايد کار کردن مشترک اين است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون نزديک ميکند

همچنين به شما اين فرصت را مي‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنيد.

از مزاياي ديگر اين فضا اين است که برخي سازمان‌ها يا شرکت‌هاي خصوصي بزرگ يا شرکت‌هاي دولتي، بخشي از فعاليت‌هاي خود را در فضاي کار اشتراکي آغاز مي‌کنند.

اين سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاري خود و به‌روز بودن وارد فضاي کار اشتراکي مي‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسيار باارزشي براي صاحبان کسبوکارهاي کوچک يا فريلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رويدادهاي مهم

 در يک فضاي کار اشتراکي با کساني که علايق شبيه شما دارند معاشرت مي‌کنيد.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سينما، فوتبال و… هم‌کلام شويد.

در ميان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتي در حوزه کاري خود دريافت مي‌کنيد که براي شما بسيار مفيد است.

 از طريق تيم اجرايي فضاي کار اشتراکي هم از رويدادهاي مربوط به کارتان مطلع مي‌شويد.

اين اطلاعات باعث مي‌شود در بهترين زمان بهترين اقدامات را برنامه‌ريزي و اجرا کنيد يا بهترين آموزش‌ها را ببينيد.

 

تمرين سازگاري و حفظ سرمايه اجتماعي

به عنوان يک مدير يا فريلنسر، با حضور در يک فضاي کار اشتراکي ياد مي‌گيريد

که چگونه روابط کاري و سيستم خود را مديريت کنيد.

درواقع يک فرصت آزمون و خطا، بدون هيچ هزينه‌اي در اختيار شماست.

در اين فضا بايد منافع جمع براي شما مهم باشد.

در مقابل بسياري از مسائل بايد منعطف و سازگار باشيد.

بايد بتوانيد بهترين و مسالمت‌آميزترين راه‌حل‌ها را پيدا کنيد؛

چون فضا براي شما اختصاصي نيست و گروه‌هاي ديگري هم درآن مشغول به کارند.

اين چالشها تمرين خوبي براي رويارويي با جامعه کاري واقعيست که بيرون از اين فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاري

اگردر خانه حضور داشته باشيد و ساعت کاري مورد نظرتان را مشغول به کار نباشيد مضطرب مي‌شويد.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌هاي خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صداي تلويزيون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقي متعلق به خودتان نداشته باشيد.

 وقتي کارتان آنگونه که انتظار داريد پيش نمي‌رود احساس گناه مي‌کنيد

و استرس به سراغ‌تان مي‌آيد.

اما با بيرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محيط کاري آزاد اين استرس‌ها از بين مي‌روند.

 

افزايش توانايي مديريت زمان

مزيت کار در فضاي کاري اشتراکي اين است که کارکردن در خانه وقفه‌هاي بسياري در کار ايجاد مي‌کند.

اگر نتوانيد اين وقفه‌هاي کاري را مديريت کنيد از کارتان عقب مي‌مانيد.

ممکن است ساعت‌هاي زيادي در خانه براي کارکردن بمانيد، اما يک‌سوم زماني که صرف کرده‌ايد کار مفيد انجام بدهيد.

بنابراين حضور در فضايي که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر مي‌توانيد گذران وقت‌تان را مديريت کنيد.

 

جسارت در نوآوري و ايده‌پردازي

ديگر مزيت کار در فضاي کار اشتراکي اين است که وقتي تنها هستيد، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهيد بود.

چون همه آسيب‌ها و هزينه‌هاي يک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ايده خود را نخواهيد داشت.

اما اگر در يک فضاي استارتاپي قرار بگيريد که همه به دنبال پياده‌کردن ايده‌هاي خود هستند شما هم جسارت پيدا مي‌کنيد.

ممکن است هم‌تيمي‌هايي پيدا کنيد و کار را با آنها شروع کنيد.

حضور در جمع و همکاري با تيم باعث مي‌شود با دلگرمي بيشتري به ايده‌هاي نوآورانه فکر کنيد و آنها را راحت‌تر پيش ببريد.

همچنين در فضاي کار استارتاپي با افراد باتجربه تعامل خواهيد داشت

که کمک چشمگيري به پيشرفت کارتان مي‌کند.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار:???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : مزیت,کار,در,فضای,کار,اشتراکی, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 20:19

نکاتي درباره حوله خشک کن ها ومزاياي آن ها

 

احتمالا در مورد سيستم هاي حوله خشک کن چيزهايي را شنيده باشيد و يا در تصاوير اينترنتي حمام هاي لاکچري آن ها را ديده ايد. اما اينکه اين دستگاه ها در عمل داراي چه ماهيت و عملکردي هستند و چه مزيت هايي را در اختيار کاربران قرار مي دهند، قابل ذکر مي باشد. آنچه که واضح است در ساخت و ديزاين بسياري از ساختمان‌ها، حوله خشک کن از جمله اکسسوري و تجهيزات غيرضروري به شمار مي آيد. اما مطالعه قابليت‌ها و مزيت اين سيستم ها مي تواند عقيده شما را تغيير بدهد.

 

حوله خشک کن

 

اغلب سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي مورد استفاده در ساختمان هاي امروزي داراي ابعاد بزرگي مي باشند که مي تواند در تناقض با فضاي کم ساختمان هاي مدرن باشند. از طرف ديگر، اهميت زيبايي و جلوه اي که اين سيستم ها دارند نيز کمتر از کارايي شان نمي باشد. از اين رو، سيستم هاي حوله خشک کن مدرن مي توانند به عنوان تکنولوژي اي مدرن، جايگزين سيستم هاي گرمايشي سنتي بشوند.

 

قبل از اينکه در مورد خريد يا عدم خريد حوله خشک کن تصميم بگيريد، لازم مي باشد ابتدا با اين دستگاه آشنا بشويد. حوله خشک کن ها معمولا در حمام ها نصب مي گردند. اما در حالت کلي مي توانند در هر محيطي که داراي رطوبت بالاست نيز اجرا و نصب گردند. اين سيستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و ساير منسوجات، مي توانند دماي محيط را بالا برده و کنترل بکنند، از رطوبت بالاي محيط و قارچ و کپک زدگي جلوگيري کرده و زيبايي محيط حمام، آشپزخانه يا … را دوچندان نمايند

5cmq_image1.jpg 

نحوه عملکرد و انواع حوله خشک کن

 

از نظر نحوه عملکرد

 

حوله خشک کن الکتريکي (Electric)

و حوله خشک کن هيدرونيکي (Hydronic)

 

سيستم هاي الکتريکي به صورت مستقل از سيستم هاي گرمايشي فعاليت مي کنند. اين سيستم ها، به المنت هاي الکتريکي کم تواني (Electric-Powered Low Watt Elements) مجهز هستند که عامل گرمايش هستند. برخي از اين حوله خشک کن ها از المنت هاي خشک (Dry Elements) بهره مي برند که با داغ شدن يک سيم در داخل تيوب ها عمل گرمايش را انجام مي دهد. در حالي که انواع ديگر آن ها با استفاده از المنت هاي خيس (Wet Element) و بر اساس گرمايش سيال (روغن يا آب)  کار مي کنند.

 

نوع ديگر حوله خشک کن ها، که به صورت هيدرونيکي هستند نيز با استفاده از جريان سيال گرفته شده از سيستم هاي گرمايشي کار مي کنند. در حقيقت، اين سيستم ها درست مثل يک رادياتور عمل مي نمايند. از همين رو نيز براي انتخاب و خريد اين سيستم ها لازم است سيستم گرمايش مرکزي ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

 

از نظر جنس

 

جنس حوله خشک کن ها نيز مي تواند نوع ديگري از طبقه بندي را برايشان رقم بزند. اين طبقه بندي عبارت است از:

 

استيل (فولادي)

شيشه اي

و آلومينيومي

 

براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از فروشگاه اينترنتي چلونگر ، که عرضه و ارائه کننده انواع حوله خشک کن و مرجع تخصصي کالاي ساختماني مي باشد مراجعه کنيد و خريد خود را انجام بدهيد.

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : نکاتی,درباره,حوله,خشک,کن,ها,ومزایای,آن,ها, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 203 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:59


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالکن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ آهني

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالکن  چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از نرده تراس و بالکن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که نرده تراس و بالکن  تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالکن  چيست؟

زماني که مي گوييم نرده تراس و بالکن  در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالکن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به نرده تراس و بالکن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالکن  آشنا کنيم.

نرده حفاظ بالکن آکاردئوني

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالکن حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ بالکن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالکن  از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

نرده تراس و بالکن  بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالکن و تراس 

يکي ديگر از انواع نرده تراس و بالکن ، فرفورژه است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالکن  نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالکن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آکاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آکاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
6.    امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
7.    امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ آکاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آکاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آکاردئون آهن ايرانيان

کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يک کلام ايمني کار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شرکت آهن ايرانيان

شرکت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين

بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره

توسط توليدکنندگان شرکت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

که داراي ? خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در کشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين کار هستيم.

يکي از مصالح ساختماني که براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوک تيز به شکلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يکي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود که جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميکند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تکنيکهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
که يکي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينکه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي کامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراکم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را کاملاً مطابق سليقهي خريداري که سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني کاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني که حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميکند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشکاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخکهاي کوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه کافي تيز و برنده باشند).

جهت شکلدهي و خمکاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميکنند.

پس از خمکاري و شکلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشکار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراکم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در کوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشکاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل کوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله کار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مکان نصب و انجام کارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار

 

  

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,دیوار,و,انواع,محافظ,نرده,بالکن, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 23:23

رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين، نويسنده‌ي آمريکايي، است که در سال ???? روانه‌ي بازار شد. کتاب چيزهاي تيز را مي‌توان در دسته‌ي آثار داستاني، رازآلود و هيجاني قرارداد. گيليان فلين در رمان خود به روايت داستان کميل پريکر مي‌نشيند. کميل روزنامه‌نگاري است که بايد به شهر زادگاهش بازگردد تا از چند قتل زنجيره‌اي وحشيانه گزارش تهيه کند. برگردان فارسي رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين به ترجمه‌ي مهدي فياضي کيا و به همت انتشارات چترنگ در اختيار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

خلاصه‌ي داستان

کميل پريکر خبرنگار جواني است اهل شيکاگو،‌ با گذشته‌اي پرماجرا. آن هنگام که خبر گم‌شدن دومين دختر نيز در شهر زادگاهش مي‌رسد، رئيس او که برايش مانند پدر است کميل را مي‌فرستد تا گزارشي از اين ماجرا تهيه کند. چه کسي مي‌گويد نمي‌توانيد يک‌بار ديگر به شهر خودتان برگرديد؟ اما سؤال اصلي آن است که آيا کميل واقعاً مي‌خواهد به آنجا بازگردد؟ بودنش در شيکاگو به‌جاي پودانک دليلي دارد و خطري که از جانب گذشته و آشفتگي رواني‌اش تهديدش مي‌کند، کم از خطري نيست که از جانب آن قاتل زنجيره‌اي متوجه اوست.

 کمتر از يک سال پيش جنازه‌ي حلق‌آويز دختري با دندان‌هاي کشيده‌شده پيدا شد. حال نيز دختر ديگري در همان سن‌و‌سال گم‌شده و محلي‌ها نگران‌اند همان بلا سر او آمده باشد. کمي بعد، جنازه‌ي او نيز در فاصله‌ي اندک ميان دو ساختمان پيدا مي‌شود و همه مي‌دانند که اين تازه اول ماجراست.

 کميل بايد در شهر بگردد و سعي کند به کمک کارآگاهي که از کانزاس براي کمک فرستاده‌اند، هر اطلاعاتي که مي‌تواند از مردم يا کلانتر يک‌دنده‌ي شهر بگيرد. با خانواده‌ي قربانيان ملاقات مي‌کند و خوشبختانه يا بدبختانه، مجبور مي‌شود با هم‌کلاسي‌هاي سابقش نيز ديدار داشته باشد.

 بزرگ‌ترين ارتباط کميل با آن شهرْ خانه‌ي پدري‌اش است؛ خانه‌اي که حالا پدر، مادر ناتني و ناخواهري‌‌اش آنجا زندگي مي‌کنند. همه‌ي ما مي‌دانيم زمان‌هايي که به خانه‌ي پدر و مادرمان بازمي‌گرديم چه رفتاري پيدا مي‌کنيم. خيال مي‌کنيم دوباره کودک هستيم و منتظر توجه و مراقبت از سوي آن‌هاييم. داستان کميل اما… بگذاريد بگويم پر از کمبود است و برخي زخم‌هاي آدم انگار هيچ‌گاه قرار نيست بهبود يابند.

داستاني جذاب پر از شخصيت‌هاي نچسب

 پيش‌ازاين اثر، رمان دختر گمشده نيز از گيليان فلين سروصداي زيادي کرد. اگر طرفدار قلم او باشيد و آثارش را دنبال کنيد، مي‌دانيد که هر جا اسم گيليان فلين بيايد بايد منتظر چند شخصيت نچسب و دوست‌نداشتني در کتابش نيز باشيم. فلين استاد خلق چنين شخصيت‌هايي است و کاري مي‌کند خواننده در هر صفحه هزار بار خدا را بابت خانواده و دوستان عزيز و مهرباني که دارد شکر کند. اگر هوس کرده‌ايد شاهد جنجالي خانوادگي باشيد که آشفته‌تان کند، کتاب چيزهاي تيز گيليان فلين را بخوانيد!

شخصيت‌محور، طرح داستان غيرقابل‌پيش‌بيني و پاياني خوب

 طرح داستان در کتاب چيزهاي تيز پر است از چرخش‌هايي که خواننده شايد نتواند کاملاً پيش‌بيني‌اش کند اما خيلي هم دور از ذهن نيستند. اين اما دليلي بر خوب نبودن آن چرخش‌ها نيست. يکي از مشخصه‌هاي کتابي خوب، داشتن پاياني خوب است و يک پايان خوب، پاياني است که با عقل و کليت داستان جور دربيايد و منطقي باشد. کتاب چيزهاي تيز از اين نظر هيچ‌چيز کم ندارد.

 اما اين کتاب بيشتر از داشتن طرحي جذاب و پاياني معقول، به‌شدت شخصيت‌محور است. کتاب چيزهايي تيز تماماً درباره‌ي شخصيت‌هايي است که چندان هم به دل مخاطب نمي‌نشينند. شخصيت اصلي، کميل، اما متفاوت است؛ کاراکتر پيچيده‌اي دارد و با موضوعات و مشکلات پيچيده نيز سروکار دارد.

 زماني که درباره‌ي خانواده و گذشته‌اي که او از آن مي‌آيد بخوانيد، همه‌چيز برايتان روشن مي‌شود. شايد با برخي تصميماتش موافق نباشيد و برخي رفتارهايش را تائيد نکنيد اما در مقايسه با ديگران، او را بيشتر دوست خواهيد داشت.

کتابي براي رمان‌خوان‌هاي غيور با اعصاب قوي!

گرچه اين رمان آن‌قدر خوب و جذاب است که شايد بخواهيد به هرکسي پيشنهادش دهيد، بايد بگويم اين کار درست نيست. به چند دليل؛ اولين و واضح‌ترين دليل آنکه برخي افراد شايد تحمل اين اندازه تاريکي و خونريزي که نويسنده به داستانش مي‌افزايد نداشته باشند.

بسيار زيادند داستان‌هاي کارآگاهي و رازآلودي که عادي‌اند و خوانندگان عادي را وارد کشمکش با ضدقهرماني مي‌کنند که تا حدودي غيرعادي و گاهي حتي يک رواني تمام‌عيار است. اينجا اما قهرمان داستان جداي از اوضاع نابساماني که درگيرش شده، خودْ شخصيتي پر‌حاشيه و آشفته است.

در متن داستان شرح دقيق خود‌آزاري،‌ مصرف مواد مخدر و حيوان‌آزاري آمده است. مرگ و وحشت موضوعاتي هستند که نويسنده از بي‌پرده‌گويي درباره‌شان ابايي ندارد. روابط ميان افراد دوپهلو و نيشدار است و گفتني بخواهيم انسان‌هاي شاد و خوشبخت را مضحکه قرار دهيم.

به اين دلايل مطالعه‌ي کتاب چيزهاي تيز به خوانندگاني که دنبال پاياني خوش‌وخرم و داستاني پر از اميد و وعده‌ي آينده‌اي بهتر هستند، پيشنهاد نمي‌شود.

سريالي با اقتباس از کتاب

کتاب چيزهاي تيز چنان داستان تأثيرگذاري دارد که در سال ???? سريالي کوتاه در هشت قسمت با اقتباس از آن توليد و از شبکه‌ي اچ‌ بي ‌او پخش شد و موفقيت‌هاي بسياري کسب کرد. اين زنجيره توانست جايزه‌ي گلدن‌گلوب را براي بهترين نقش مکمل زن و بهترين سريال کوتاه از آن خود کند.

برشي از کتاب

«گاهي فکر مي‌کنم بيماري درون هر زني است و تنها منتظر لحظه‌ي مناسب است تا خود را نشان دهد. در تمام عمرم زن‌هاي بيمار بسياري را مي‌شناختم. زناني با دردهاي مزمن و بيماري‌هايي هميشگي. زناني با شرايط خاص. مردها نيز حتماً استخوان‌درد و کمر‌درد را تجربه مي‌کنند؛ شايد لازم باشد يکي دو بار زير تيغ جراحي بروند، لوزه‌اي را دربياورند، پروتز براقي را جاي استخوانشان کار بگذارند. زن‌ها اما تحليل مي‌روند.»

سخن آخر

چيزهاي تيز به لحاظ روان‌شناختي تاريک و آزاردهنده است و مخاطب را آشفته مي‌کند. در کل اما آن را شايد بتوان يک سروگردن بالاتر از جاهاي تاريک و يک پله پايين‌تر از دختر گمشده ارزيابي کرد. کتاب جاهاي تاريک شبيه به هيچ کتاب ديگري نيست؛ سرد، تاريک و فراموش‌نشدني است و خواننده را با خود به سفر مي‌برد. اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت کاواک خريداري نماييد.

خريد کتاب چيزهاي تيز از کاواک

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,چیزهای,تیز, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 22:10

مربا بخوريم يا سالاد؟

کسي رو ميشناسيد که روي سالاد ماکاروني و هويج بريزد؟ يا برعکس از سالاد در مرباي هويج ماکاروني بريزد؟ خير وجود ندارد. در حال حاضر هم ما قصد نداريم همچين چيز ترسناکي به شما آموزش دهيم. قصد داريم  طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماکاروني را جداگانه به شما آموزش دهيم. هويج يکي از سبزيجات خوشمزه‌اي است که به راحتي مي‌تونين تهيه کنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست که خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده کنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراکي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسک‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين که در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده.

 

هويج يکي از سبزيجات خوشمزه‌اي است که به راحتي مي‌تونين تهيه کنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست که خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده کنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراکي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسک‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين که در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده. در اين مقاله ميتوانيد دستور پخت مرباي هويج و سالاد ماکاروني را با هم ببنيد.

خواص هويج: 

به‌خاطر وجود بتاکاروتن در جلوگيري از پيرشدن، محافظت بدن در مقابل بيماري‌ها، جلوگيري از آب مرواريد، جلوگيري از پوکي استخوان و همچنين باعث جلوگيري از عفونت مجاري ادراري مي‌شود. اگر هويج مصرف کنيد سيستم ايمني بدنتان را تقويت مي‌کنيد و در واقع با مصرف آن مقدار کلسترول خون را پايين مي‌آورديد. هويج سرشار از پتاسيم، فيبر و ويتامين K است. بسيار از آن در کاهش وزن استفاده مي‌شود بابت کم بودن مقدار کلسترول. هويج در انواع رنگ سفيد، زرد، نارنجي و بنفش موجود است، که ما ايرانيان معمولاً رنگ نارنجي هويج را مي‌شناسيم و خريداري مي‌کنيم بابت درصد آب بالايي که دارد بسيار براي پوست و مو مفيد و تقويت کننده است. همچنين ويتامين A موجود در هويج تقويت کننده چشم است. ويتامين B موجود در هويج بسيار براي تقويت و آرامش اعصاب مهم به شمار مي‌آيد. ساير دستورهاي آشپزي و انواع مرباها و غذاي خوشمزه

مصرف هويج خام بهتر است يا پخته؟

اکثر افراد اين‌گونه تصور مي‌کنند که تمامي ميوه‌ها و سبزي‌ها بهتر است به صورت خام مصرف شود. اين ادعا تا حدي درست است زيرا پختن هويج باعث از بين رفتن فيبر آن مي‌شود ولي کاروتن در اثر پختن از بين نمي‌رود. طبق نتايج مطالعات اخير انجام شده، بهترين روش مصرف هويج، به صورت بخارپز است. و هويج پخته شده آنتي اکسيدان بيشتري نسبت به نوع خام آن دارد. خوردن هويج پخته شده استرس را کم مي‌کند. پس اگر شما جز کساني هستيد که تنش و اضطاب زيادي داريد، توصيه مي‌کنيم خوردن هويج پخته شده را در برنامه غذايي خود بگنجانيد. برخي ديگر از خواص هويج به طور کلي در ادامه ذکر شده‌اند.

هويج به دليل خواص زيادي که دارد بسيار از آن در غذاها و دسرهاي متنوع استفاده مي‌شود، ما در اينجا به 2 نوع غذاي بسيار محبوب و پرطرفداري اشاره مي‌کنيم که در آن از هويج استفاده شده است.

اولين غذايي که ما به شما معرفي مي‌کنيم،  مرباي هويج دسر خوشمزه‌اي است که مي‌تونين از اون در هنگام صبحانه يا عصرانه نوش جان کنين.

دومين غذاي پيشنهادي ما به شما، غذاي پرطرفدار سالاد ماکاروني هست که بسيار هم به عنوان غذاي اصلي و هم به عنوان پيش غذا در مهماني‌ها استفاده مي‌شود.

طرز تهيه مرباي هويج خوشمزه خانگي، مخصوص صبحانه 

بين همه‌ي مرباهاي موجود به جرات مي‌تونم بگم که راحترين و ساده ترين آن‌ها مرباي هويج خوشمزس که زمان کمي از شما مي‌گيره. فقط وسط اين مقاله به يه نکته اشاره کنم. علاوه بر طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماکاروني ميتونيد به مجله اکالا بريد و بعضي از دستور غذاهاي عجيب غريب ديگه هم ببينيد.

jc83_q4.jpg

مواد لازم براي تهيهي مرباي هويج :

  • هويج: 1 کيلو
  • شکر: 1 کيلو
  • گلاب: 1.2 پيمانه (يا وانيل: يک چهارم پيمانه)
  • آب ليموترش: 2 ق غ خوري
  • آب: 1 پيمانه
  • دانه‌هاي هل: 1 ق غ خوري
  • خلال پسته: 1 ق غ خوري
  • خلال بادام: 1 ق غ خوري
  • دانه‌ي به: 1 ق غ خوري

طرز تهيهي مرباي هويج:

  • در مرحله اول هويج‌ها را تميز بشوريد و خيلي نازک پوست بگيريد و رنده يا خلالي کنيد.
  • سپس شکر را به آن اضافه کنيد و کاملاً شکر و هويج را با هم مخلوط کنيد. سپس اين مخلوط را 24 ساعت در يخچال بگذاريد.
  • بعد از گذشت 24 ساعت ظرف را بيرون آوريد و آب را به آن اضافه کنيد و روي حرارت قرار دهيد. ابتدا حرارت زياد باشد تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنيد.
  • چون مرباي هويج لعاب ندارد مي‌توانيد از دانه‌هاي به استفاده کنيد. ابتدا دانه‌هاي به را شسته و سپس آن‌ها را همراه با دانه‌هاي هل در مرباي در حال جوش بياندازيد. سپس حرارت را کم کنيد و درب ظرف را ببنديد تا هويج نرم و پخته شود. براي عطر بخشيدن به مربا از وانيل هم مي‌توانيد استفاده کنيد ولي آن را در مرحله? آخر اضافه کنيد.
  • اگر بعد از نرم شدن هويج آب مربا زياد بود درب ظرف را برداريد و به مدت 30 دقيقه? ديگر اجازه دهيد تا آب آن کاملاً بخار شود و مربا لعاب‌دار گردد.
  • شهد مرباي هويج به دليل وجود دانه‌هاي به غليظ است. بعد از اين مرحله دانه‌هاي به را خارج کنيد. حدود 10 دقيقه قبل از برداشتن مربا از روي حرارت، آب ليمو را به مربا اضافه کنيد. سپس مربا را خوب هم بزنيد. خلال پسته و بادام هم که کاملاً سليقه‌اي است را هم اضافه کنيد. دليل اضافه کردن آبليمو جلوگيري از شکرک زدن مربا است. اگر آبليمو را بيش از حد اضافه کنيد
  • باعث‌ترش شدن مربا مي‌شود. به همين دليل از جوهر ليمو هم مي‌توانيد استفاده کنيد.
  • در آخر گلاب يا وانيل را هم اضافه کنيد و اجازه دهيد مربا به اندازه? 2 تا 3 دقيقه? ديگر بپزد. حالا مربا آماده است و شما مي‌توانيد آن را در ظرف بريزيد. گلاب و وانيل تاثيري در مزه مربا ندارند و فقط براي بهتر شدن عطر آن استفاده مي‌شوند.
  • براي اين‌که مربا طعم متفاوت‌تري داشته باشد، مي‌توانيد کمي پوست پرتقال به آن اضافه کنيد. براي اضافه کردن پوست پرتقال دقت کنيد که نصف پيمانه از پوست پرتقال خشک شده را به مربا اضافه کنيد ولي قبل از اضافه کردن پوست پرتقال حتماً مربا را به طور جداگانه بجوشانيد و تا چند ساعت در آب سرد نگهداريد. (بهتر است آب آن را چندبار عوض کنيد.)
    حالا نوبت پيشنهاد دومين غذا خوشمزس، طرز تهيه سالاد ماکاروني  که بسيار سادس و سليقه‌اي، يعني شما خيلي آزاد در تغيير مواد به کار رفته آن هستيد.

4 روش براي طرز تهيه سالاد ماکاروني:

سالاد ماکاروني را مي‌توان با مواد مختلفي از مرغ، ژامبون، سيب زميني، تخم مرغ و… درست کرد که ما به تعدادي از آن‌ها در زير خواهيم پرداخت.

مواد لازم براي تهيه سالاد ماکاروني با ژامبون

  • ژامبون (300 گرم)
  • ماکاروني فرمي (300 گرم)
  • خيار شور (5 عدد)
  • سيب زميني (2 عدد)
  • هويج (2 عدد کوچک)
  • نخود فرنگي (100 گرم)
  • شويد خشک شده (1 قاشق چاي خوري)
  • سس مايونز (به مقدار لازم)
  • نمک و فلفل سياه (به اندازه کافي)   

 ?طرز تهيه سالاد ماکاروني

در اولين مرحله براي تهيه سالاد ماکاروني ابتدا هويج و سيب زميني‌ها را بشوييد، پوست بگيريد و در يک قابلمه بريزيد. بر روي آن آب بريزيد و با حرارت ملايم اجاق گاز آن‌ها را طوري بپزيد که کاملاً پخته شوند اما فرم خود را از دست ندهند تا در هنگام مخلوط کردن با ديگر مواد سالاد ماکاروني له نشوند. سپس هويج‌ها و سيب زميني‌ها را از قابلمه خارج کنيد و بر روي تخته آشپزخانه آن‌ها را نگيني خرد کنيد و در يک کاسه بزرگ بريزيد.

براي آماده کردن ماکاروني‌هاي فرمي آن‌ها را در يک قابلمه بريزيد و روي آن به مقداري آب بريزيد که ماکاروني‌ها در آب شناور شوند. براي اينکه ماکاروني‌ها به هم نچسبند کمتر از يک قاشق غذا خوري به آن روغن اضافه کنيد.

سپس قابلمه را روي اجاق گاز بگذاريد و حرارت زير آن را متوسط بگذاريد. آب را داخل آن بريزيد و زماني که آب به جوش آمد، ماکاروني را داخل آن ريخته و بعد از ?? الي ?? دقيقه ماکاروني پخته شده را آبکش نماييد.

حواستان باشد ماکاروني بيشتر نپزد زيرا حالت شفته به خود مي‌گيرد و قابل استفاده نيست. سپس آن را در آبکش بريزيد تا آب اضافي آن خارج شود.

منظور از پخته بودن ماکاروني اين است که حالت نرم داشته باشد و چنانچه با چنگال آن را برمي‌داريم کاملاً به داخل آن فرو رود.

هنگاميکه که ماکاروني در حال آماده شدن است، کالباس ژامبون و خيار شور را به صورت مربع‌هاي يک شکل و يک اندازه برش دهيد و سپس آن را به ماکاروني اضافه کنيد.

اگر نخود فرنگي سما کنسروي است آن را بجوشانيد و آماده کنيد سپس به همراه شويد خشک شده و فلفل سياه و مقداري نمک و سس مايونز به سالاد ماکاروني اضافه کنيد. دقت کنيد که مواد را به آرامي، به سالاد اضافه کنيد و مخلوط کنيد تا از له شدن آن‌ها جلوگيري کنيد.

در انتها سالاد ماکاروني را با خيارشور، ذرت، گوجه فرنگي و سس تزيين کنيد و روي آن سلفون بکشيد و در يخچال قرار دهيد تا خوب فرم بگيرند و آماده خوردن شوند.

سالاد ماکاروني خوشمزه و مجلسي با مرغ

اگر مي‌خواهيد سالاد ماکاروني شما مجلسي و زيبا باشد، بهتر است از مرغ به جاي ژامبون استفاده کنيد. سپس تمام مراحل بالا را رعايت کنيد تا سالاد شما مجلسي شود. در ضمن براي تزيين سالاد ماکاروني مجلسي مي‌توانيد از سبزيجاتي همچون جعفري خرد شده و پيازچه به همراه ذرت تفت داده شده استفاده کنيد.

سالاد ماکاروني قالبي 

بعد از اينکه مواد سالاد ماکاروني را با يکديگر مخلوط کرديد، همه? سس را به آن اضافه نکنيد، زيرا همه سس توسط ماکاروني جذب مي‌شود و سالاد خشک خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه کنيد. براي قالبي شدن سالاد ماکاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون بعد از اينکه مواد سالاد ماکاروني را با يکديگر مخلوط کرديد، همه? سس را به آن اضافه نکنيد، زيرا همه سس توسط ماکاروني جذب مي‌شود و سالاد خشک خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه کنيد. براي قالبي شدن سالاد ماکاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون فريزر بر روي آن بکشيد و با قاشق روي آن را صاف کنيد. بعد از مدتي که سالاد ماکاروني خودش را گرفت آن را در ظرف مورد نظر برگردانيد.

 

سالاد ماکاروني به همراه تن ماهي

براي تهيه سالاد ماکاروني، مي‌توانيد به جاي استفاده از ژامبون از تن ماهي استفاده کنيد که بسيار سالم‌تر و مقوي‌تر است. دقت کنيد که قبل از استفاده از تن ماهي آن را بجوشانيد. طرز تهيه اين سالاد ماکاروني نيز همانند دستور قبلي است اما به جاي ژامبون از تن ماهي استفاده مي‌شود.

سالاد ماکاروني گياهي

هميشه در تهيه سالاد ماکاروني لازم نيست از ژامبون، مرغ  يا تن ماهي استفاده کنيد. مي‌توانيد 

از کلم بروکلي، نخود فرنگي و گوجه گيلاسي به صورت نيم پز استفاده کنيد. براي تهيه سس هم از ماست، مقداري سس مايونز و آبليمو تازه استفاده کنيد و به آن فلفل و نمک نيز استفاده کنيد. يک غذاي درجه يک براي گياهخوارها است.
محبوبيت سالاد ماکاروني به قدري زياده که سايت فرانسوي "photo.cuisineactuelle.fr" هم به آن اشاره کرده است.

نکات طلائي در تهيه سالاد ماکاروني:

  • اگر بلافاصله قصد خوردن سالاد ماکاروني را نداريد و مي‌خواهيد در يخچال باقي بماند، به آن سس اضافه نکنيد. يک الي دو ساعت قبل از مصرف سس را اضافه کنيد تا سالاد تازگي و طراوت خود را داشته باشد.
  •  طرز تهيه سالاد ماکاروني که به آن پرداختيم مناسب 4 تا 5 نفر است. در صورت کم يا زياد شدن افراد، نسبت‌هاي مواد اوليه را تغيير دهيد.

در سالاد ماکاروني از تخم مرغ پخته به جاي سيب زميني مي‌توانيد استفاده کنيد.

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : مربا,بخوریم,یا,سالاد؟, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 203 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 1:25